16.12.10

Massor att göra!

Har just gett Nellie frukost och ska snart iväg och göra massa ärrenden.
Och påtal om sånt så känner jag att jag fan inte orkar köpa nå julklappar.
Jag har varken pengar eller tid till sånt och dessutom vet jag inte vad jag skulle köpa åt någon. Jag har ju köpt en sak åt Nellie som Robin ska få öppna på julafton och sen ska jag betala halva hans tatuering som han kommer göra i Sverige inom ett år, och det vet han redan om.
Blä. Det är nog ändå ingen som vill ha något av mig. Inte med våld iallafall ;)

Och så vill jag passa på att ge mig själv en stor applåd.
Jag tycker att jag är jätteduktig som klarar av att både vara mamma och att jobba.
För oftast är Nellie vaken nästan hela dagen till 15 när jag far på jobb och då sover hon hos mamma, sen när jag slutar så vaknar hon och är vaken till typ 01. Och jag har ju så ont i ryggen av allt bärande (REDAN!) och det blir inte mycket bättre av att jobba.
Men jag står ut, jag överlever, får väl boka tid till en kiropraktor.
Men ja, det var bara det jag ville säga, jag är duktig :)

Btw, Nellie skrattar när hon hör denhär låten ;

This is a song for the ladies
But fellas listen closely.


You don't always have to fuck her hard
In fact sometimes that's not right.. to do
Sometimes you gotta make some love
And fuckin' give her some smooches too.
Sometimes you've got to squeeze,
Sometimes you've got to say please
Sometime you got to say hey,

I'm gonna fuck you softly,
I'm gonna screw you gently,
I'm gonna hump you sweetly,
I'm gonna ball you discreetly.

Then you say hey I brought you flowers
Then you say wait a minute Sally
I think I got something in my teeth
Could you get it out for me?
That's fuckin' TEAMWORK!

What's your favorite posish?
That's cool with me
It's not my favorite but I'll do it for you.
What's your favorite dish?
I'm not gonna cook it but
I'll order it from Zanzibar.

And then I'm gonna love you completely,
And then I'll fuckin fuck you discreetly.
And then I'll fuckin bone you completely
But then I'm gonna fuck you haaaard.
Haaaaa-aaaaa-AARD!!


Det är Tencious D - Fuck her gently ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar