14.12.10

Moffa

Sitter i telefonkö på Ålcom just nu. Ska höra varför vi inte har trådlöst, som jag betalat för, måste ju ha nätkabeln i nu för att det ska funka och den är inte så lång så man kan bara sitta i soffan med datorn och jag skulle ju vilja ha den i sängen typ på kvällarna osv..

Ha tagit bilder på Nellie idag där hon har sin "Min morfar är starkare än din" - body på sig. Pappa har ju tjatat så på att han vill ha bilder på henne i den men jag har sagt att han inte skulle få några förrän han åker och skriver detdär provet som gör att jag får övningsköra med honom. Och gissa vad ?! Han är där precis i detta nu och skriver provet, hoppas han klarar det! Han sa ju i September att han skulle skriva det men han har lite svårt att få saker gjorda, men så är han ju karl också så man får väl ha lite överseende ;)

Ahapp nu svarade Ålcom och jag kan säga som så att jag blev INTE klokare :s
Måste nog åka in dit med datorn imorgon, det tyckte hon i luren eftersom dom ikoner hon sa att jag skulle klicka på inte finns ?
Nå skitsamma vi överlever ju :)

Har varit ute och gått just med Maria, hon försöker få ut lillkillen deras ;)
Ska bli så kul att se hur han ser ut! Hur mörk hy han får med tanke på att hon är väldigt mörk och Krille är ljus och hur han kommer se ut i ansiktet, ååh längtar tills man får fara till BB och hälsa på ! :D

Ska på jobb om mindre än 1½ timme så ska slänga igång en maskin tvätt nu och diska lite samt stoppa alla resterande julkort i sina kuvert :)

Om jag orkar så får ni bilder på Nellie i "moffa-bodyn" redan ikväll :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar