26.12.10

Vad hände ?

Har dom glömt hur man plogar ?
Eller har plogbilarna rymt ?
HAHA NEJ NU VET JAG :)
Alla var ju ute och söp igår så dom får väl inte köra förrän nu typ ;)

Det var iallafall skitjobbigt att ta sig från oss hem till mamma och pappa för snön gick aldrig lägre än mitten på vaderna typ :p
Och när jag vaknade av att mamma knackade på ytterdörren så var klockan 11:56 :OOOOO
Så det var bara att kasta på sig kläder och pulsa sig hem till mor & far efter bilen, mamma fick stanna med Nellie hos oss, men jag kom bara 10 minuter för sent och det gjorde inget sa Mattias, så tur det ;)

NU, PRECIS NU klockan 13:35 borde Krille och Marias bebis vara ute/påväg ut!
Han ville inte komma vanliga vägen så dom skulle kejsarsnitta henne vid denhär tiden, hoppas man får åka till BB ikväll och hälsa på! Det är ju så mysigt där, även om jag inte tyckte det när jag var där. Men vadfan, jag kunde knappt gå och alla bara glodde surt på mig, så jag hade anledning.

Nu fortsätta jobba, BILDER KOMMER IKVÄLL!

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar