11.12.10

Konstigt ljud ?

Det är något som låter konstigt här i lägenheten..
Typ inatt när jag satt uppe med Nellie (egentligen imorse för klockan var 06) så hörde jag något knäppande ljud som kom lite nu och då och slutade aldrig. Jag försökte lyssna varifrån det kom men inte blev jag nå klokare, och jag som ändå är mörkrädd och så orkade inte börja rota nå mera i det hela.
Nu när jag just steg upp hörde jag att det fortfarande höll på och det lät som att jag var ganska nära det när jag stod i badrummet men nu i vardagsrummet låter det lika nära ?
Och just började det spraka och ha sig här nånstans ?
Haha, jag förstår ingenting :O

Nå iallafall så ha jag inte varit uppe och påklädd såhär tidigt sen då i mitten av november när jag var till Sveriger med mamma och pappa. Haha, ja jag skäms lite över det. Men Nellie och jag sover alltid länge, hon äter alltid runt 05-07 tiden på morgonen och sen somnar vi om till MINST 10,11.. Ibland sover vi ända till 13,14.. USCH! Måste sluta med det.

Men idag ska jag och jobba sinni! Skulle ju vart på lekplaneten men blev omplacerad till Filmhallen istället, och som jag har saknat att jobba där alltså! Ska bli skikul! Enda negativa är att jag är ensam i princip hela dagen och då kommer det att skita sig om jag måste göra något som jag inte riktigt kommer ihåg. Men förhoppningsvis ska jag ju komma ihåg allt och bara göra basic saker eftersom det är lördag..
Hade klockan ställd på 07.30 imorse ?! Förstår inte varför men jag tänkte väl att jag skulle vara seg och ta lång tid på mig.
Men jag hann äta, sminka mig, fixa håret och packa mina saker på bara en kvart.
Ska se om Nellie vill vakna snart så hinner jag klä på och mata henne också innan jag går, annars får Robin göra det, han ska ändå vara med henne halva dagen, sen ska hon till mamma en stund om inte Robin är ledig hela dagen.

Det svider och irriterar i min näsa påtal om annat, vet inte varför och jag vill att det ska försvinna, NU!
Ser ut som att det regnar ute nu, men det är nog lite snöblandat. Hoppas inte snön regnar bort nu när det snart är jul och allt bara.

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar