4.12.10

Lägger ner

Orkar inte blogga mer.
Du Anonym (än en gång) som undrar hur Robin är funtad i huvudet som skaffar barn med en 17åring.
Vi VILLE båda ha barn med varandra, vad spelar det för roll om man är ung ? Vi var båda redo för det och han har ju barn sedan tidigare och hon var 16 när hon blev gravid och fick barn med Robin. Och där fanns det inte heller några problem.
Men som jag skrivit i tidigare inlägg så finns det alldeles för mycket fördomar mot oss unga gravida/unga mammor.
Robin och Nellie är det bästa som hänt mig, jag älskar dem så otroligt mycket och skulle aldrig byta liv med någon annan som t.ex har utbildning, jobb, körkort osv.
Jag vet att jag kommer klara mig galant.
Vill man ha barn tidigt så skaffar man barn tidigt, svårare än så är det inte.
Tycker du kan lägga av med dina skitkommentarer nu.

Och svar till Ålänning ; Jo jag ska ta körkort så fort jag bara kan, ska övningsköra med pappa. Borde väl börja nånting nu när han kommer hem från Spanien :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar