4.12.10

Natt kanske ?

Har donat på lite idag, handlat och så. Tusans vad folk det var på sparhallen! Folk är ju som galna nu i juletider. Inge kul att stå där i kassakön och svettas, bläk!

Var ut till Krille och Maria en sväng vid 17tiden idag för Maria fyller år. Och turligt nog så kom inte deras bebis idag, dom vill ju att han ska få ha en "egen" födelsedag och inte samma som henne. Får väl se om han kikar ut den 6 som beräknat, själv trodde jag först 1a men det gjorde jag ju med Nellie också och hon kom 7e så nu gissar jag på att denne lilla (stoora) gosse också kommer 7e :)

Efter det har vi nog bara varit hos mamma och pappa, fast dom inte är hemma. Pontus for till Tvärsan och Tici kom dit och var med oss ända tills nu för ca en halvtimme sedan.
Har haft en riktigt trevlig kväll, är så skönt att bara sitta och prata om allt mellan himmel och jord. Inte känna att man behöver se perfekt ut hela tiden och vara på någon fest bland massa människor och prata med så många olika. Så skönt att bara kunna vara hemma med en eller två personer och snacka lite skit.
TACK!

Nu håller Nellie på somnar i sängen sin (som snart måste bytas ut) och jag funderar på att lägga mig i sängen och slötitta på Ocean's Eleven tills jag somnar. Eller kanske jag somnar direkt ? Är rätt så trött faktist, det brukar jag INTE vara den här tiden på kvällen. Men är väl kanske lika bra så jag får någon extra sovtimme :)

Godnatt på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar