21.12.10

Godkväll

Ska snart iväg på julfest med Tici och massa andra. Det är SHS som har.
Robin tycker inte att jag ska gå eftersom jag inte känner någon som går där i nian men det är ju alltid kul att se sketcher och jag "känner" ju lärarna där, det är ju om dom sketcherna handlar så det blir nog kul :) Men dom slår inte vår julfest!

Idag har jag och Nellie varit hos Jennie och Niklas. Det var fullt hus där ett tag ; Corinne, Mickan, Carro, Niklas, Robert, Hanna och så jag och Jennie + Max & Nellie.
Men riktigt trevligt har vi haft det :D

Funderar dock över varför jag aldrig blivit allergisk hemma hos dom ?
Dom har ju en katt som liksom alla andra katter lossar hår och idag var Hannas hund där också men jag känner absolut INGENTING ? Det brukar jag i vanliga fall göra FAST jag tagit medicin. Men jag klagar inte, det är ju bara skönt :)

Nu mat sen dags att åka.
Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar