26.12.10

Mitt i natten ?

Ja här sitter man nu mitt i natten.
Men Nellie är pigg som aldrig förr, haha.
Hon ligger i soffan och tittar på "Mr & Mrs Smith" ;)

Julen har varit jätterolig och vi har alla fått så underbart fina julklappar som uppskattas väldigt mycket. Har dock inte hunnit få in några bilder på datorn än men det kommer nog imorgon.
Jobbar till 16 och sen ska jag försöka få fram Charlie.
Dom hade ju "ormrummet" i Fångarna på fortet ikväll och jag blev helt ormsjuk och ville bara få ta upp Charlie och åtminstone se att han lever (och såklart kela lite).
JA DET GÅR FAKTIST ATT KELA MED EN ORM.
Men den visar inte känslor på samma sätt som t.ex en hund eller katt.
Anledningen till alla mina reptiler är att jag är pälsdjursallergiker. Men den storyn kan vi ta en annan dag.

Tänkte köra igång med "En sanning om dan" här på bloggen, typ att jag skriver något som kanske inte så många vet om mig eller så, en sak om dagen, får se när jag börjar med det, ni lär nog märka ;)

Nu ska lillakråkan få mat sen ska vi försöka sova :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar