15.12.10

Att bli myndig

Det är faktist inte så roligt som det låter, inte på alla plan iallafall.
För det första ; Jag vill jättejättegärna ha en hejdundrande fest som folk kommer komma ihåg lääänge. Men eftersom jag har umgåtts i så många olika kretsar de senaste åren så skulle det bli en salig blandning av människor och alla kanske inte skulle "gå ihop" med varandra.

För det andra ; Var fan ska man ha festen ?! Visst det finns fina lokaler men man ska ha tid att kontakta folk, åka och titta, ställa iordning osvosv.

För det tredje ; Man måste laga tårtor.

För det fjärde ; Folk som jag inte umgåtts med på länge kanske blir helt förvånade när dom blir bjudna ? Och tror att jag bara är en no-lifer till morsa som bara sitter inne, så är ju inte fallet tack och lov.

Men åååh. Jag har iallafall halverat inbjudningslistan nu, och kvar står bara de som jag VILL festa med och inte bara bjuder för att "fylla ut".
Men jag håller fortfarande på pular lite om jag ska lägga dit några till eller inte..
Skit.

Ska gå och slå upp numret till Berghyddan nu. Då kan vi förhoppningsvis åka dit och kolla denhär veckan och bestämma oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar