7.12.10

Hade helt glömt hur mycket jag älskar att lyssna på Sum41, Blink182 och The Offspring.
Håller just nu på laddar ner massa av deras låtar ;)
Om mindre än en timme kommer Robin och kör mig till sjukhuset, sen ska han till mamma och pappa med mina nycklar så dom slipper in, för idag kommer dom äntligen hem! Woho!
Sen ska han hämta mig från sjukhuset igen och sen ska jag och Nellie va hos mami&papi en stund och prata lite med dom, höra hur dom haft det och vad dom gjort :)

Funderar på att möblera om i vardagsrummet, jag har alltid tyckt om att möblera och ha mig men nu tror jag faktist inte att det finns något annat sätt än det här som skulle se bra ut ? Och samtidigt vara praktist för mig när jag ska ha in barnvagnen genom altandörren..
Äääh det får väl va.
Ska mata Ö7 idag också.
(mina sju geckoödlor hemma hos mamma och pappa, kallar dom ö7 för jag orkar inte skiva ; Leo, Lina, Egon, Torkel, Bob, Lucifer och Bianca varje gång ;) )

Får väl se vad vi hittar på ikväll sen, det går fortfarande inte att ladda upp bilder!

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar