31.12.10

Fy vad seg jag är!

Sorry för att det inte blivit uppdatering på ett tag nu, ska försöka bli bättre på det.
Allt flyter på som vanligt här hemma hos oss.
Igår kom farfar och Sigrid hit ända från Helsingborg så dom bor hos mamma och pappa nu till nästa vecka någon gång :)

Robin är och kör sin syster till Saltvik efter hennes bil och Nellie ligger inbäddad i sin *litte i soffan och har hållit på garva ihjäl sig åt tavlan, hon får så pipiga och roliga ljud ur sig när hon försöker skratta med ljud ;) Nu håller hon på somnar.
Nuförtiden så gnäller hon bara när hon är trött och då somnar hon snabbt om man gungar henne i famnen och om inte det funkar så sätter vi på henne halaren och gungar henne i bilstolen, då somnar hon tvärt! Och när hon är hungrig så piper hon och flåsar, så hon är nog verkligen världens snällaste bebis <3

Sen har hon en av mina tröjor som snuttetrasa också. Den är i väldigt tunt tyg och jag använder den aldrig men jag hade på mig den två dagar så att den skulle börja lukta som mig så den har hon alltid bredvid sig när hon ska sova och då tar hon tag i den och gnuggar den mot ansiktet, så sött :)

Tidigare ikväll var vi till min mommo och moffa och fikade lite med moster, kusin Emilia och hennes pojkvän, har ju inte träffat henne på flera år så det var riktigt trevligt :)
Nu ropar sängen på mig, ha ett gott nytt år!

Bild på mig och Charlie, han har äntligen kommit fram nu så jag är happyface! (kanske inte på bilden dock)
KOMMENTERA GOTT FOLK!

2 kommentarer:

  1. Hur reagerade din familj när du sa att du var gravid med Nellie? :)

    SvaraRadera
  2. Min mamma blev först jätteupprörd och tyckte att jag skulle göra abort eftersom jag bara var i vecka 8 då, och pappa tog ett djupt far-dotter-snack med mig om vad jag riktigt tänkte med mitt liv osv, men efter bara någon vecka hade dom fått tid att vänja sig vid tanken så då var dom jätteglada och med tiden som gick så blev dom bara mer och mer uppspelta och började köpa saker osv. Men att berätta för dem var typ det värsta jag gjort, värre än att föda! Men allt blev ju superbra tillslut och nu skulle dom aldrig kunna tänka sig att inte ha ett litet barnbarn. :)

    SvaraRadera