12.12.10

Pipelipip

Sjukt kul att jobba idag ;D

Har bara ett dilemma nu ;

Om något år kommer ju Robin och jag vilja skaffa ett litet syskon till Nellie, men frågan är om jag ska göra studierna så snart jag bara kan och SEN skaffa hus och fler barn, eller om jag ska jobba och spara pengar typ 1 år, skaffa hus och börja studera efter det, när man har allt på grej liksom. Hm, finns så mycket tankar kring allt såntdär.
Men en sak som är säker är att vi inte kan bo kvar så som vi gör nu i mer än 1 år.
Så det får nog bli det andra alternativet..


Nellie ligger just nu i sin säng, VAKEN MEN NÖJD ?!
Nå hon har ju just vräkt i sig ca 140 ml så hon är väl rätt mätt.
Var hos mamma och pappa en stund efter jobbet ikväll och Nellie är så söt när hon ligger där och skrattar åt allt och alla <3


Robin ligger på soffan och nassar så sött och på TV:n spelar.... ja vad den nu hette... Incest ? Nånting sånt ivarjefall :)

Har inte haft tid att locka fram Charlie med den där musen ännu men den hänger på altandörrens handtag, tur att det är såpass kallt ute att jag kan ha den där istället för att sätta den i frysen, känns inte så fräscht även fast det är frys.
Som påtal om det borde få sig en ordentlig urfrostning :O


Nu piper det från sovrummet, någon vill ha uppmärksamhet <3
Och det får hon så gärna så, vår lilla pingla.
Tänk att innan jag fick barn hade jag ingen aning om att man kunde älska någon på det här sättet, och så MYCKET! <3

Blir en mobilbild på Nellie när hon var jätte grinig och övertrött för några veckor sen. Gulletossan :)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar