1.12.10

Tack

Alla ni som kommenterat det tidigare inlägget. Ni anar inte hur skönt det känns att veta att det finns folk som har/haft det likadant och som stöttar en.

Nu håller Nellie på vaknar i vagnen, just kommit hem, vart på stan i ca 2½ timme och egentligen inte gjort så mycket vettiga saker. Nellie är nr 17 i solstråletävlingen så åk in till Gefoto och rösta ! :) Tycker dock inte att dom valde den bästa bilden, men hon är ju söt ändå :)
Och så var vi till Eclipse och bokade tid åt mig, iih, spännande :D
Och så till yrkesskolan och hälsade på Sophie och massa andra..

IDAG FÅR JAG ÄNTLIGEN BERÄTTA EN SAK ; Mamma och pappa är i Spanien för er som undrar. Dom hade blivit tillfrågade om dom ville följa med Pierre och Helena dit för att fira Pierres födelsedag men tackade nej, och i smyg bokade dom resa ändå och har bott på något hotell där sen i lördags men nu igårkväll så hade dom bytt hotell och bor nu på samma som Pierre och Helena så dom fick sig en riktig chock. Därför har jag och Robin varit hemma hos dom och lagat mat åt Penny och Pontus nu några dagar.

Ikväll ska jag till Dinos och fika med Aida för hon har något projekt i skolan och ville intervjua mig :)

Löv Pernie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar