22.12.10

Jobbbbb

Slutar om ca 45 minuter, ha jobbat sen kl 15 och det är så roligt :)
Nog för att jag saknar Nellie men jag vet ju att hon har det så bra så med Robin/mommo sin.
Inatt gick vi och la oss i sängen vid 01 och Robin såg på TV medan jag just höll på somna, då hörde vi ett så märkligt ljud ; schwopschwopsluuuuuuööörp.

Kastade mig upp ur sängen och kika ner i Nellies säng.
HELA ungen ligger nerspydd, samt kudden, täcket, fårskinnet och tutten.
Jag började peta bort saker för att få fram henne och hon bara låg och skratta åt mig, haha, hon förstod ju inte hur äcklig hon var, tyckte väl bara det var varmt och behagligt med spyor över hela sig ? Blev att bada henne kl 02 på natten och sen var hon ju VRÅLHUNGRIG så fick inte sova på ett tag :)

Nu jobba vidare. hejs :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar