10.12.10

Blev inget bloggande igår. Och inte dagen innan heller ?

Ha inte haft ork och tid på dagarna och på kvällarna/nätterna ha jag gått runt med gallskrikande bebis i famnen.

Igår var hon riktigt omöjlig. Bara skrek och skrek och skrek och jag klädde av henne så hon inte skulle få för varmt men inte hjälpte det nånting heller, sen pröva jag mata henne men neeeej, och så bytte jag typ 3 blöjor också. När hon får ligga på skötbordet blir hon nöjd en liten stund när hon kan ligga och kolla på sin rosa dromedar som hänger från taket. Men sen drar hela baletten igång igen. Nå fick henne tillslut att äta ca 120ml så hon var ju hungrig iallafall. Somnade äntligen runt 03.30 och gud så trött jag var då!

Så nu har Nellie sovförbud på dagarna, ska hålla henne vaken så mycket jag bara kan så att hon somnar gott och lugnt på kvällarna, helst runt 22,23-tiden.
Förstår inte vad det är för speciellt med kvällar/nätter som får henne att skrika och vara så ledsen just då ?
Hmm.

Väntar på Robin nu, ska till stan en sväng och hämta ut lite bilder och köpa möss så att Charlie kanske kommer fram snart.. Han ligger alltså bakom dendär planschen ännu och jag ha försökt peta på honom för att se om han skulle röra sig men inte mycket till respons där inte. Fast han har det nog ganska trångt där bakom, bara han inte ha fastnat för då måste jag ju riva bort planschen och köpa ny :/ (hann inte publicera inlägget innan han kom så nu ha jag redan varit till stan)

Mitt hår är fixat nu också! Påtal om annat ;)
Det blev skitsnyggt och det känns inte alls som att jag har löshår i :o
Sen är det ju mörkare nu också, nästan svart. Och jag måste säga att jag trivs otroligt mycket bättre i mörkt hår än i rödbrunt :)

I förrgår var vi hos Natta och Kenny som just ha flyttat, riktigt najs lägenhet dom har! Skulle inte tacka nej till att bo i en sån för det priset!
Var hur som helst jättetrevligt där, det var jag, Natta, Jennie och Cessi, sen var väl Kenny där lite till och från också. Ska definitivt göras om! Max och Amanda hade kak-kalas så det stod härliga till och det var så gulligt! Roddigt nog.. Men gulligt ;D


KAKMONSTER-MAX! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar